Vývoj a rozšíření savců
Zahajujeme velký celek SAVCI dlouhodobým projektem.
PROJEKT SAVCINejprve se ponoříme do problematiky vývoje a rozšíření savců a budeme současně zkoumat různé biomy/ekosystémy světa. Cílem našeho učení není zařadit určité zvíře do určitého biomu, ale pojmenovat všechny souvislosti, respektive mít představu o tom, co vše tvoří (kvalita a rozsah) prostředí ve kterém žije. Budeme se také učit se naslouchat druhým a podpořit vzájemné učení. Aktivně se zapoj při vyučování. V průběhu projektu pracuj podle upřesnění i s učebnicí a pracovním sešitem. K přípravě využij ŠKOLU S NADHLEDEM. |
||
ROLEBudeme pracovat ve trojicích, výjimečně ve dvojicích. V našem týmu, bude mít každý svou roli. S rolí souvisí i její hodnocení a sebehodnocení: Rešeršista - zodpovídá za dostatečné množství zdrojů a správnost informací Vedoucí – kontroluje průběh práce týmu |
||
Zadání pro přípravu na příští hodinu:
|
||
Kritéria hodnocení projektuPráce ve skupině
Ekosystém
Výstup
|
||
Škola s nadhledem – Cvičení a videa k opakování a procvičeníVyzkoušejte OnLine cvičení ve ŠKOLE S NADHLEDEM - https://www.skolasnadhledem.cz/ - stačí zadat příslušný šestimístný kód: |
||
|
|
|
Motivační video (8 minut): The three different ways mammals give birth - Kate Slabosky - YouTube (české titulky). |
Hodnocení přírodopisných znalostí a dovedností
Přírodopis VIII.A, VIII.B a VIII.C – HODNOCENÍ ve ŠloleOnLine:
Rozumí / ovládá výborně – splněno vše správně – SPLNIL/A VÝTEČNĚ: 1;
Rozumí a používá – splněno s drobnými nepřesnostmi nebo něco málo chybělo – SPLNIL/A: 1- až 2-;
Nerozumí – neodevzdal/a – nesplnil/a více úkolů – NESPLNIL/A: prázdné okénko a slovní komentář u krátkodobě nemocných nebo v karanténě a 5 u těch, kteří zadání nesplnili nebo splnili jen částečně.
ČÍSLICE NEJSOU ZNÁMKOU! Hodnocení je komentováno nebo poskytnuta zpětná vazba.
Všechny úkoly odevzdávejte do zadání v Microsoft Teams do přírodopisného týmu své třídy PŘÍRODOPIS VIII.A, PŘÍRODOPIS VIII.B a PŘÍRODOPIS VIII.C - jednotlivé odevzdané práce jsou zde hodnoceny s využitím kriteriálního nebo slovního hodnocení.