POPR - Plán osobního pedagogického rozvoje
Od školního roku 2011/2012 jsme zavedli ve vazbě na Projekt pedagogického rozvoje školy (PPRŠ) Plány osobního pedagogického rozvoje (POPR). Cíle POPRů každý dokládá ve svém pedagogickém portfoliu.
POPR pro školní rok 2019/2020 – kolegiální spolupráce
Kapka, padá-li stále, ne silou vyhloubí kámen;
člověk jen stálou pílí, ne naráz, se učeným stane.
Latinské přísloví
Pro školní rok 2019/20 si každý pedagog stanovuje svůj nový osobní rozvojový cíl nebo může pokračovat v naplňování svého cíle formulovaného v loňském školním roce.
Cíl/e budou schvalovány od 20. prosince 2019 a vyhodnocovány v průběhu roku při návštěvách vedení školy v hodinách a v závěru roku při rozvojových rozhovorech. Tyto cíle by pro něj měly být rozvojové a pro školu/žáky užitečné. Cíle jsou smysluplné, měřitelné, akceptovatelné, realizovatelné, termínované tzv. SMART cíle.
K plánu osobního rozvoje si každý učitel vede osobní portfolio, které má charakterech výběrového portfolia. Pro schvalování POPRu a pro rozvojové rozhovory se držíme rozdělení do skupin z minulého školního roku s tím, že skupiny se posouvají k dalšímu z členů vedení školy tak, aby v tříletém období měl každý pedagog možnost vést rozvojový rozhovor s každým z členů vedení školy.
Pro školní rok 2019/20 si pedagog stanovuje jeden cíl společný, na kterém jsme se domluvili již minulý rok v Želivu a který jsme společně dále upřesňovali 20. září 2018 a upřesňovali v prosinci 2019. Další cíl je možné si také stanovit podobně jako v minulých letech.
Pokud se bude pedagog v tomto školním roce vzdělávat s finanční podporu školy (školné, suplování za nepřítomné v době studia, zákonné volno před státnicemi), musí být toto vzdělávání jím písemně nárokováno do 20.1.2020, schváleno ředitelem školy a zahrnuto do Plánu DVPP nebo vetknuto do PPRŠ v propojení na konkrétní cíl. V případě většího počtu žádostí s vyšší finanční náročností je možné stanovit finanční spoluúčast.
Šablona pro tvorbu POPRu v příloze.
Samostatnou kapitolu tvoří aktivity, které jsou již zavedeny a systematicky podporovány, a které jsou dlouhodobě podporované rozpočtem projektu Pomáháme školám k úspěchu.
VIZE
Využíváme hodnocení žákova výkonu pro své profesní učení. Helen Timperley
POPR pro školní rok 2019/2020 – kolegiální spolupráce |
|
Formulace prvního – společného – cíle na školní rok:
|
Formulace případně druhého či dalšího cíle na školní rok (nepovinné):
V tomto školním roce pokračuji / navazuji na cíl stanovený v předešlém roce: ANO / NE Tento POPR byl projednán s ………………………… členem vedení školy dne …………………. Tento POPR byl schválen ředitelem školy dne ……. *) Má-li podpora dopad na rozpočet školy, prosím, uvádějte co nejkonkrétnější částky, nebo popis podpory tak, aby z něj vedení školy bylo schopno odhadnout potřebné finanční zajištění |
Rozdělení do skupin pro rozhovory:
Olga Králová |
Vít Beran |
Jitka Kopáčová |
|||
1 |
Petra Brabcová |
1 |
Kateřina Círová |
1 |
Eliška Andělová |
2 |
Miloslava Čechlovská |
2 |
Olga Drbalová |
2 |
Petra Bejdová |
3 |
Daniela Černá |
3 |
Zdeňka Dudová |
3 |
Iveta Číhalová |
4 |
Petra Dvořáková |
4 |
Radek Ivanov |
4 |
Tereza Doudová |
5 |
Hana Hartychová |
5 |
Eva Jenšíková |
5 |
Alena Fáčková |
6 |
Anna Havelková |
6 |
Iveta Jeřábková |
6 |
Helena Gerlická |
7 |
Tereza Havlová |
7 |
Anna Jiráková |
7 |
Monika Hovorková |
8 |
Eva Hilčerová |
8 |
Jana Kerzelová |
8 |
Věra Hrušková |
9 |
Aleš Kolář |
9 |
Jitka Kočárková |
9 |
Markéta Hůrková |
10 |
Jan Kubíček |
10 |
Jan Košina |
10 |
Petra Kolkusová Diblíková |
11 |
Kateřina Matoušová |
11 |
Simona Křižáková |
11 |
Lenka Konheferová |
12 |
Radim Mikulenka |
12 |
Jana Laštovičková |
12 |
Jana Kopecká |
13 |
Ondřej Nejedlý |
13 |
Jan Mazůrek |
13 |
Veronika Kotková |
14 |
Tereza Olšinová |
14 |
Eliška Nováková |
14 |
Martina Macháčková |
15 |
Simona Petránková |
15 |
Iva Peštová |
15 |
Tereza Mocová |
16 |
Šárka Popelková |
16 |
Jitka Schlichtsová |
16 |
Andrea Nečasová |
17 |
Blanka Preissová |
17 |
Filip Teigiser |
17 |
Gabriela Nováková |
18 |
Martin Skýva |
18 |
Svetlana Trebunskikh |
18 |
Ivana Pařízková |
19 |
Michal Střítezský |
19 |
Jana Ullmannová |
19 |
Anna Rambousková |
20 |
Jakub Svatoš |
20 |
Lucie Urbanová |
20 |
Helena Staňková |
21 |
Tomáš Titěra |
21 |
Petra Wernischová |
21 |
Simona Suchanová |
22 |
Šárka Trojanová |
22 |
Ilona Zapletalová |
22 |
Hana Šimková |
23 |
Radka Turková |
23 |
Jakub Zvěřina |
23 |
Ondřej Šíp |
24 |
Tom Tychtl |
24 |
Kateřina Fořtová |
24 |
Veronika Valínová |
25 |
Jitka Závodná |
25 |
Petra Jelínková |
25 |
Karin Vašatová |
26 |
Zoja Zlonická |
26 |
Jitka Kopáčová |
26 |
Markéta Vokurková |
|
|
27 |
Olga Králová |
|
|
Z roku 18/19 do 19/20: od Vítka k Olze, od Olgy k Jitce, od Jitky k Vítkovi.