HARMONOGRAM přípravy párové výuky pro školní rok 2020/2021

Seznamte se s časovým postupem pro zajištění finanční podpory párové výuky v jednotlivých ročnících v příštím školním roce 2020/2021.
Časový harmonogram by měl být následující:
9. ledna 2020 - zjišťování podpory párové výuky v průběhu třídních schůzek (“dotazníkem”)
- třídní učitelé budou mít ve třídách k dispozici dotazníky jen pro ročník třídy, ne už dotazníky pro nižší či vyšší ročník
- informace k dotazníkové anketě budou ještě před třídními schůzkami umístěny na webu školy v červené sekci rodiče - patron - párová výuka
- budete si moci vybrat, zda vyplněný dotazník odevzdáte spolku předem, na třídních schůzkách, nebo během následujících 14 dnů
10. února 2020 - ukončení dotazníkové ankety
přelom února a března 2020 - vyhodnocení a předání informací škole o počtu dárců a celkové výši daru za každý ročník zvlášť
březen 2020 - posouzení možností školy podle zájmu a celkové výše slíbených finančních darů v jednotlivých ročnících párovou výuku zajišťovat i ve školním roce 2020/2021
konec března 2020 - informování rodičů o rozhodnutí školy ohledně konání párové výuky v jednotlivých ročnících v příštím školním roce
přelom dubna a května 2020 - zaslání návrhů darovací smlouvy (za podmínky pozitivního rozhodnutí školy o zajištění párové výuky v každém ročníku zvlášť)
květen 2020 - uzavírání darovacích smluv v ročnících, ve kterých škola rozhodne párovou výuku zajistit
4. června 2020 - vrácení podepsané smlouvy dárcům na třídních schůzkách (prostřednictvím třídních učitelů), či podle zájmu dárců i jinak
- zjišťuje váš zájem o párovou výuku v příštím školním roce a ochotu ji i finančně podpořit,
- vyhodnocuje počet budoucích dárců a předpokládanou výši darů za jednotlivé ročníky
- údaj o počtu dárců a o celkové výši budoucích darů za každý ročník poskytuje škole k rozhodnutí o pokračování párové výuky,
- vás zpětně informuje o rozhodnutí školy zda párová výuka v přístím školním roce bude škola zajišťovat
- zajišťuje veškerou agendu darovacích smluv na párovou výuku tak, aby bylo vše připraveno na konci předcházejícího (tohoto) školního roku.