Financování párové výuky ve 2. ročníku školního roku 2014/2015

Informace k průběhu financování párové výuky
Vážení rodiče i ostatní dárci,
v následujícím přehledu se můžete postupně seznamovat s průběhem financování párové výuky ve 2. ročníku školního roku 2014/2015. Darovací smlouvu uzavřelo 75,3 % z Vás.
Finanční dary/jejich části jste pak poskytli či začali poskytovat v souladu s Vašimi darovacími smlouvami na párovou výuku ještě před letními prázdninami. Především části finančních darů pak spolek přijímá v průběhu školního roku.
Dne 25. září 2014 uzavřel spolek se školou darovací smlouvu na 1. pololetí (viz příloha). Podle ní spolek daruje škole každý měsíc finanční dar ve výši 28 013 Kč na pokrytí nákladů školy se zaměstnáním párových učitelek celkem na plný pracovní úvazek. Darovací smlouvu na 2. pololetí pak spolek se školou uzavřel dne 6. února 2015.
Následující přehled je aktualizován k uvedeným datům:
datum |
okolnost |
finanční dar na odměnu pedagogům |
finanční dar na odměnu vedení projektu |
finanční dar celkem |
31.8.2014 |
konec prázdnin |
169 810 Kč |
8 320 Kč |
178 130 Kč |
30.9.2014 |
po uzavření smlouvy na 1. pololetí |
192 230 Kč |
9 350 Kč |
201 580 Kč |
31.12.2014 |
konec účetního/daňového roku |
208 075 Kč |
9 500 Kč |
217 575 Kč |
6.2.2015 |
při uzavření smlouvy na 2. pololetí |
239 390 Kč |
10 150 Kč
|
249 540 Kč |
30.6.2015 |
konec školního roku 2014/2015 |
253 200 Kč |
10 600 Kč |
263 800 Kč |
Postupný „přírůstek“ finančních darů je dán skutečností, že přibližně 67,2 % dárců poskytlo finanční dar jednorázově, přibližně 16,4 % dárců poskytuje dar ve dvou částech (druhá část je poskytnuta v lednu 2015) asi 11,5 % dárců pak poskytuje dar ve čtyřech částech (září/říjen 2014, leden a březen 2015), a zbývající asi 4,9 % dárců poskytuje finanční dar v deseti částech.
Rozdíl mezi výtěžkem „sbírky“ (253 200 Kč) a potřebnou částkou (336 156 Kč), tj. částku 82 956 Kč poskytuje na párovou výuku ve 2. ročníku ve školním roce 2014/2015 škola z finančních prostředků projektu Pomáháme školám k úspěchu, tedy z finančních zdrojů stojících mimo veřejné rozpočty.
Za projekt párové výuky, Veronika Doležilová