DOTAZNÍKOVÁ ANKETA O PÁROVÉ VÝUCE ve školním roce 2015/2016 - 4. ročník

Informace o organizaci dotazníkové ankety k párové výuce ve školním roce 2015/2016 pro 4. ročník
Vážení rodiče i všichni ostatní,
obracíme se na vás s dotazníkovou anketou k párové výuce pro budoucí čtvrťáky v příštím školním roce 2015/2016.
Jistě jste se právě pozastavili nad skutečností, že vás oslovujeme až nyní a ne na třídních schůzkách celých tříd, které jsme v loňském školním roce využili k uspořádání dotazníkové ankety. Činíme tak proto, že se v letošním školním roce konaly třídní schůzky v první polovině prosince a oslovujeme vás nyní opět individuálně.
Jak bude organizace sbírky na párovou výuku pro příští školní rok probíhat?
- Do konce února bude probíhat dotazníková anketa
- Po vyhodnocení ankety v březnu škola rozhodne o tom, zda párová výuka u budoucích čtvrťáků bude či nikoli
- V případě pozitivního výsledku vám ve druhé polovině dubna spolek nabídne darovací smlouvy na párovou výuku (současně by se měla konat jarní rodičovská kavárna k párové výuce, na kterou pozveme už i rodiče/ostatní budoucích prvňáčků).
- V dubnu a květnu pak budeme uzavírat darovací smlouvy, k jejichž vrácení se bude spolek snažit využít květnové třídní schůzky celých tříd (21.5.2015) stejně jako loni.
- Během první poloviny června pak bude spolek na základě uzavřených darovacích smluv přijímat jednotlivé finanční dary tak, abychom měli před koncem školního roku vše hotovo a připraveno na příští školní rok.
Proto si Vás dovolujeme poprosit o vyplnění přiloženého dotazníku, kterým dáte najevo svůj zájem o párovou výuku u budoucích čtvrťáků a ochotu ji i finančně podpořit. Prosíme o vyplnění a vrácení dotazníku právě proto, že je párová výuka nadstandard, který se poskytuje všem dětem v ročníku a který by nebyl bez vašeho zájmu a finanční podpory vůbec možný. Je proto důležitý nejen celkový výsledek v ročníku, ale názor každého z Vás, který tento výsledek ovlivňuje.
Předpokládáme, že budete vycházet mj. i z letošních zkušeností 3. ročníku, kdy děti již měly po 2. roce školní docházky upevněné základní školní dovednosti. Na ty navázaly již skutečným učením – využíváním informací k vypořádání se z rozličnými úkoly. Děti si tak od 3. ročníku již „nehrají“, ale skutečně se učí a každá možnost podpory přímo ve výuce jim pomáhá.
Současně Vás tímto prosíme o slib finanční podpory, který poskytnete, protože podle celkové výše finančních darů (výsledek ankety) se škola následně rozhoduje, zda k realizaci párové výuky přistoupí či nikoli. Škola tak vychází ze slibu, že něco uděláme a je na dodržení slíbeného zcela odkázána. Škola při financování párové výuky využívá ty finanční prostředky, které obdrží od spolku. Předpokládaný rozdíl může škola doplatit z projektových financí, jejichž využití však také plánuje. Naopak škola nemůže a ani nesmí využít na párovou výuku peníze z veřejných rozpočtů, protože ty s párovou výukou ve veřejném školství v České republice nepočítají. Součástí daru je i 200 Kč na zajištění párové výuky ze strany spolku, zvýšení teoreticky průměrné části připadající na jedno dítě je pak způsobeno zvýšením platů všech pedagogických pracovníků a poklesem počtu dětí v ročníku.
Dotazník můžete spolku předat následujícími způsoby:
1. zanecháním na recepci (po vytištění a vyplnění)
2. zasláním e-mailem jako scan vytištěného a vyplněného dotazníku
3. zasláním e-mailem jako zprávy, kdy u čísel otázek uvedete i odpověď
Prosíme o vrácení dotazníků nejlépe před začátkem jarních prázdnin, tedy do 20. února 2015. O výsledku a rozhodnutí školy vás budeme opět informovat e-mailem.
Děkujeme Vám za pozornost, pochopení a spolupráci,
Kateřina Círová, předsedkyně spolku Patron
Alena Marková, Veronika Doležilová a Oto Potluka, za projekt párové výuky