Financování párové výuky ve 3. ročníku školního roku 2014/2015

Informace k financování párové výuky.
Vážení rodiče i ostatní dárci,
v následujícím přehledu se můžete postupně seznamovat s průběhem financování párové výuky ve 3. ročníku školního roku 2014/2015. Darovací smlouvu uzavřelo 62,65 % z Vás.
Finanční dary/jejich části jste pak poskytli či začali poskytovat v souladu s Vašimi darovacími smlouvami na párovou výuku ještě před letními prázdninami. Především části finančních darů pak spolek přijímá v průběhu školního roku.
Dne 25. září 2014 uzavřel spolek se školou darovací smlouvu na 1. pololetí (viz příloha). Podle ní spolek daruje škole každý měsíc finanční dar ve výši 22 971 Kč na pokrytí nákladů školy se zaměstnáním párových učitelek na celkem 0,82 pracovního úvazku. Dne 6. února 2015 pak spolek uzavřel se školou darovací smlouvu i na 2. pololetí.
Následující přehled je aktualizován k uvedeným datům:
datum |
okolnost |
finanční dar na odměnu pedagogům |
finanční dar na odměnu vedení projektu |
finanční dar celkem |
31.8.2014 |
konec prázdnin |
158 030 Kč |
8 300 Kč |
166 330 Kč |
30.9.2014 |
po uzavření smlouvy na 1. pololetí |
163 920 Kč |
8 300 Kč |
172 220 Kč |
31.12.2014 |
konec účetního/daňového roku |
167 930 Kč |
9 300 Kč |
177 230 Kč |
6.2.2015 |
po uzavření smlouvy na 2. pololetí |
172 120 Kč |
9 600 Kč |
181 892 Kč |
30.6.2015 |
konec školního roku 2014/2015 |
173 700 Kč |
9 600 Kč |
183 300 Kč |
Postupný „přírůstek“ finančních darů je dán skutečností, že přibližně 90,3 % dárců poskytlo finanční dar jednorázově, přibližně 5,7 % dárců poskytuje dar ve dvou částech (druhá část je poskytnuta v lednu 2015) asi 2 % dárců pak poskytuje dar ve čtyřech částech (září/říjen 2014, leden a březen 2015), a zbývající asi 2 % dárců poskytuje finanční dar v deseti částech.
Rozdíl mezi výtěžkem „sbírky“ (173 700 Kč) a potřebnou částkou (275 652 Kč), tj. částku 101 952 Kč poskytuje na párovou výuku ve 3. ročníku ve školním roce 2014/2015 škola z finančních prostředků projektu Pomáháme školám k úspěchu, tedy z finančních zdrojů stojících mimo veřejné rozpočty.
Za projekt párové výuky Veronika Doležilová