Týdenní plán 27.2. - 3.3.

Publikoval Jana Kerzelová
Datum 25.2.2023

Co nás čeká v tomto týdnu ...

Na dvouhodinovku matematiky nezapomeňte pracovní sešit TESTYrýsovací pomůcky (trojúhelník s ryskou, kružítko, úhloměr, ořezaná tužka nebo mikrotužka).

Pokud budete mít zadanou práci hotovou, můžete pracovat na TDÚ.

Vypracovanou zadanou práci zkontrolujeme v pondělí 6.3. a ve středu 8.3.

 

9.A

  • pondělíúterý - Nepřímá úměrnost - PS str. 89 - 91
    • nejprve si připomenete, co je nepřímá úměrnost, jaký je její předpis - rovnice a co je grafem této funkce (zkontrolujete si ve "shrnutí" uprostřed sešitu)
    • procvičujete na str. 89 a str. 90/3
    • str. 90/4 - vypracujte a na základě vypracované úlohy rozhodněte, pro která x a pro které k je funkce rostoucí, klesající, jaký je definiční obor a obor hodnot
    • ZAPIŠTE si VŠE do školního sešitu
    • pokračujete dalšími úlohami str. 90/5 a str. 91
  • středa (4. - 5.VH) - Didaktický test č. 5 - str.123
    • doba na vypracování 70 minut
    • kontrola - ve dvojici, případně čtveřici - zkontrolovat a projít si problémové úlohy
  • pátek (5.VH) - Projekt - Profil trati

 

9.B

  • středa (3. a 5.VH) - Nepřímá úměrnost - PS str. 89 - 91
    • nejprve si připomenete, co je nepřímá úměrnost, jaký je její předpis - rovnice a co je grafem této funkce (zkontrolujete si ve "shrnutí" uprostřed sešitu)
    • procvičujete na str. 89 a str. 90/3
    • str. 90/4 - vypracujte a na základě vypracované úlohy rozhodněte, pro která x a pro které k je funkce rostoucí, klesající, jaký je definiční obor a obor hodnot
    • ZAPIŠTE si VŠE do školního sešitu
    • pokračujete dalšími úlohami str. 90/5 a str. 91
  • čtvrtek (1. - 2.VH) - Didaktický test č. 5 - str.123
    • doba na vypracování 70 minut
    • kontrola - ve dvojici, případně čtveřici - zkontrolovat a projít si problémové úlohy
  • pátek (5.VH) - Projekt - Profil trati