Týdenní plán 27.2. - 3.3.
Co nás čeká v tomto týdnu ...
Na dvouhodinovku matematiky nezapomeňte pracovní sešit TESTY a rýsovací pomůcky (trojúhelník s ryskou, kružítko, úhloměr, ořezaná tužka nebo mikrotužka).
Pokud budete mít zadanou práci hotovou, můžete pracovat na TDÚ.
Vypracovanou zadanou práci zkontrolujeme v pondělí 6.3. a ve středu 8.3.
9.A
- pondělí + úterý - Nepřímá úměrnost - PS str. 89 - 91
- nejprve si připomenete, co je nepřímá úměrnost, jaký je její předpis - rovnice a co je grafem této funkce (zkontrolujete si ve "shrnutí" uprostřed sešitu)
- procvičujete na str. 89 a str. 90/3
- str. 90/4 - vypracujte a na základě vypracované úlohy rozhodněte, pro která x a pro které k je funkce rostoucí, klesající, jaký je definiční obor a obor hodnot
- ZAPIŠTE si VŠE do školního sešitu
- pokračujete dalšími úlohami str. 90/5 a str. 91
- středa (4. - 5.VH) - Didaktický test č. 5 - str.123
- doba na vypracování 70 minut
- kontrola - ve dvojici, případně čtveřici - zkontrolovat a projít si problémové úlohy
- pátek (5.VH) - Projekt - Profil trati
9.B
- středa (3. a 5.VH) - Nepřímá úměrnost - PS str. 89 - 91
- nejprve si připomenete, co je nepřímá úměrnost, jaký je její předpis - rovnice a co je grafem této funkce (zkontrolujete si ve "shrnutí" uprostřed sešitu)
- procvičujete na str. 89 a str. 90/3
- str. 90/4 - vypracujte a na základě vypracované úlohy rozhodněte, pro která x a pro které k je funkce rostoucí, klesající, jaký je definiční obor a obor hodnot
- ZAPIŠTE si VŠE do školního sešitu
- pokračujete dalšími úlohami str. 90/5 a str. 91
- čtvrtek (1. - 2.VH) - Didaktický test č. 5 - str.123
- doba na vypracování 70 minut
- kontrola - ve dvojici, případně čtveřici - zkontrolovat a projít si problémové úlohy
- pátek (5.VH) - Projekt - Profil trati