DVĚ MLÁĎATA

HODINA ČTENÍ- PRÁCE S TEXTEM

  • ŽÁCI MĚLI ZA ÚKOL PŘEDVÍDAT DĚJ PŘÍBĚHU Z NÁZVU A OBRÁZKŮ
  • ČTENÍ PŘÍBĚHU- ŘÍZENÉ ČTENÍ S OTÁZKAMI
  • ŽÁCI HLEDAJÍ DŮKAZY PRO SVOJE NÁZORY A ODPOVĚDI
  • VYPLŇOVÁNÍ PRACOVNÍHO LISTU
  • HLEDÁNÍ INFORMACÍ V TEXTU(PODTRHÁVÁME DVĚMA RŮZNÝMI BARVAMI)
  • SDÍLÍME SVÉ NÁZORY VE DVOJICÍCH, VE SKUPINĚ A PŘED CELOU TŘÍDOU
  • PŘEDSTAVENÍ DALŠÍ METODY KRITICKÉHO MYŠLENÍ- VENNOVY DIAGRAMY - HLEDÁME SPOLEČNÉ A ROZDÍLNÉ ZNAKY OBOU ZVÍŘAT
  • PRÁCE S NAUČNÝM TEXTEM- ZAZNAMENÁVÁME DO TABULKY

PRÁCE SE NÁM VELICE DAŘILA A ŽÁCI SE DOZVĚDĚLI PLNO NOVÝCH INFORMACÍ O LEDNÍM A HNĚDEM MEDVĚDOVI. VYZKOUŠELI SI DALŠÍ METODU KRITICKÉHO MYŠLENÍ, KTEROU ZVLÁDLI VÝBORNĚ. VEŠKERÉ PRÁCE Z TÉTO HODINY BUDOU DOKLADOVANÉ V ŽÁKOVSKÉM PORTFOLIU.

 

MALÁ OCHUTNÁVKA VE ZDE