DVĚ MLÁĎATA
HODINA ČTENÍ- PRÁCE S TEXTEM
- ŽÁCI MĚLI ZA ÚKOL PŘEDVÍDAT DĚJ PŘÍBĚHU Z NÁZVU A OBRÁZKŮ
- ČTENÍ PŘÍBĚHU- ŘÍZENÉ ČTENÍ S OTÁZKAMI
- ŽÁCI HLEDAJÍ DŮKAZY PRO SVOJE NÁZORY A ODPOVĚDI
- VYPLŇOVÁNÍ PRACOVNÍHO LISTU
- HLEDÁNÍ INFORMACÍ V TEXTU(PODTRHÁVÁME DVĚMA RŮZNÝMI BARVAMI)
- SDÍLÍME SVÉ NÁZORY VE DVOJICÍCH, VE SKUPINĚ A PŘED CELOU TŘÍDOU
- PŘEDSTAVENÍ DALŠÍ METODY KRITICKÉHO MYŠLENÍ- VENNOVY DIAGRAMY - HLEDÁME SPOLEČNÉ A ROZDÍLNÉ ZNAKY OBOU ZVÍŘAT
- PRÁCE S NAUČNÝM TEXTEM- ZAZNAMENÁVÁME DO TABULKY
PRÁCE SE NÁM VELICE DAŘILA A ŽÁCI SE DOZVĚDĚLI PLNO NOVÝCH INFORMACÍ O LEDNÍM A HNĚDEM MEDVĚDOVI. VYZKOUŠELI SI DALŠÍ METODU KRITICKÉHO MYŠLENÍ, KTEROU ZVLÁDLI VÝBORNĚ. VEŠKERÉ PRÁCE Z TÉTO HODINY BUDOU DOKLADOVANÉ V ŽÁKOVSKÉM PORTFOLIU.
MALÁ OCHUTNÁVKA VE ZDE