Zadání samostatné práce z fyziky pro týden od 30.3. - 3.4. - (8. ročník)

Publikoval Jakub Zvěřina
Datum 27.3.2020
Zadání samostatné práce z fyziky pro týden od 30.3. - 3.4. - (8. ročník)

Téma: Elektrický proud a jeho příčiny

I.A - hodnocený úkol: Zúčastni se online hodiny ve středu 1.4. od 11:00 do 12:00

nebo

I.B - hodnocený úkolZapiš si do sešitu zápisky z kapitoly Elektrický proud a jeho příčiny ( elektronická verze učebnice 91 - 93).

( pokud ses nezúčastnil(a) online hodiny, zápis vyfoť a pošli na jakub.zverina@zskunratice.cz )

II. úkol ( doporučení): Pokud ( náhodou) nechceš trávit celý den u počítače, nebo televize, doporučuji rozhlasový pořad meteor.

 

Milí žáci!

protože nás čeká kapitola Elektrický proud a pro samostatné domácí bádání není tato část fyziky nejvhodnější ( viz třeba toto video) , zkusíme touto kapitolou projít společně.

Pokud to bude možné, splň úkol I.A:

I.A - hodnocený úkol: Zúčastni se online hodiny ve středu 1.4. od 11:00 do 12:00 v prostředí MS Teams

Připrav si sešit, psací pomůcky, počítač s přístupem na internet, mobilní telefon a dobrou náladu. Pokud budeš v hodině aktivní, žádný další úkol plnit nemusíš.

Pokud se online hodiny nemůžeš zúčastnit:

I.B - hodnocený úkolZapiš si do sešitu zápisky ( odpověz na otázky dole) z kapitoly Elektrický proud a jeho příčiny ( v elektronické verzi učebnice jsou to strany 91 - 93, v tištěné to může být 93+ viz příloha).

( pokud ses nezúčastnil(a) online hodiny, zápis vyfoť a pošli na jakub.zverina@zskunratice.cz )

Záznam z hodiny najdete v aplikaci stream ( v emailu přes 9 teček ).

II. úkol ( doporučení): Pokud ( náhodou) nechceš trávit celý den u počítače, nebo televize, doporučuji rozhlasový pořad meteor, můžeš si třeba stáhnout podcast do mobilu. Co se tam dovíš můžeme probrat na konzultacích v pátek od 10:00 do 10:30.

Hodnocení úkolů z minulého týdne najdete na školaoline.cz ( v pondělí).
Inspirovat se můžete zápisy do sešitu v galerii.

Zlatého bludišťáka vyhrávají tyto odpovědi z dotazníku forms:

Otázka č.1:

"Moje rouška chrání ostatní před mými viry. Jejich rouška chrání mne. A můj respirátor chrání mne od cizích virů." AB8C
" Respirátor je určený k ochraně zdravého člověka před nákazou. Slouží jako prevence a je určena těm, kteří se od nemocných lidí nechtějí nakazit.Rouška slouží k ochraně okolí před šířením virů a bakterií. Je určena těm, kdo mají příznaky onemocnění, aby nákazu nešířili dál." TR8C

Otázka č.3:

"Rouškou zakrýváme jen nos a pusu, aby jsme tím jak dýcháme, mluvíme, kašleme nenakazili ostatní. Respirátorem chráníme sami sebe proto si zakrýváme i oči, aby jsme se nenakazili." KR8A
"Většina lidí si totiž rukama sahá na obličej (takže i oči). Tohle má zabránit tomu, když by jste náhodou nějaké bakterie (přesněji tedy covid 19 či jak se to vlastně jmenuje) měli na rukou, tak aby jste se s těmi rukami nemohli ohmatat obličej." NH8B

Otázka č.5:

"Rektor je funkce zpravidla označující nejvyššího představitele vysoké školy. Ve školství, resp. univerzitním prostředí, se tak většinou označuje nejvyšší hodnostář vysoké nebo církevní školy. (přesná definice z wikipedie)
Rektor ČVUT v Praze je nejvyšší představitel české vysoké učení technologického v Praze. :)" SB8A

"Hlavní šéf českého vysokého učení technického." DV8B