Financování párové výuky v 1. ročníku školního roku 2015/2016

Informace o průběhu postupného financování párové výuky v 1. ročníku 2015/2016.
Vážení rodiče i ostatní dárci,
v následujícím přehledu se můžete postupně seznamovat s průběhem financování párové výuky v 1. ročníku školního roku 2015/2016.
V dotazníkové anketě v červnu 2015 podpořilo zavedení párové výuky 75 % z vás, darovací smlouvu pak uzavřelo 68 % z vás. Rozdíl je způsoben tím, že některé děti nakonec do školy nenastoupily a naopak několik dětí přibylo ještě v průběhu prázdnin.
V průběhu prázdnin jste pak poskytli či začali poskytovat v souladu s Vašimi darovacími smlouvami finanční dary na financování párové výuky. Především části finančních darů pak spolek přijímá v průběhu školního roku.
Dne 24. září 2015 uzavřel spolek se školou darovací smlouvu na 1. pololetí (viz příloha – bude doplněn scan ve formátu pdf). Podle ní spolek daruje škole každý měsíc finanční dar ve výši 18522 Kč na pokrytí nákladů školy se zaměstnáním párových učitelek na celkový úvazek 0,66. To činí přibližně 4,8 hodin v každé třídě 1. ročníku, pokud má ročník vyučovacích hodin párové výuky více, pak toto financuje škola z projektových peněz, nikoli z veřejných prostředků.
Následující přehled je aktualizován k uvedeným datům:
datum |
okolnost |
finanční dar na odměnu pedagogům |
finanční dar na odměnu vedení projektu |
finanční dar celkem |
31.8.2015 |
konec prázdnin |
147 100 Kč |
7 100 Kč |
154 200 Kč |
30.9.2015 |
po uzavření smlouvy na 1. pololetí |
191 467 Kč |
9 220 Kč |
200 687 Kč |
31.12.2015 |
konec účetního/daňového roku |
200 267 Kč |
9 620 Kč |
209 887 Kč |
únor 2016 |
po uzavření smlouvy na 2. pololetí |
218 567 Kč |
10 420 Kč |
228 987Kč |
30.6.2016 |
konec školního roku 2015/2016 |
|
|
|
Postupný „přírůstek“ finančních darů je dán skutečností, že přibližně 67 % dárců poskytlo finanční dar jednorázově, přibližně 22 % poskytuje dar ve dvou částech (druhá část je poskytnuta v lednu 2016) a zbývající asi 2 % dárců poskytuje finanční dar v deseti částech.
za projekt párové výuky, Veronika Doležilová