Kritéria hodnocení
Kritéria hodnocení
Žák musí splnit minimálně 70 % aktivní docházky do vyučovacích hodin, v opačném případě může být neklasifikován.
ČJ:
1. Žák se aktivně účastní výuky a plní úkoly dle požadavků.
2. Žák přečte 2 knihy za pololetí a zpracuje ke každé čtenářskou kartu a knihu prezentuje před třídou v domluveném termínu.
3. Žák má dopsané všechny čtvrtletní/pololetní práce a hlášené testy shrnující probrané téma.
Hodnota/váha známek:
1,0 - čtvrtletní a pololetní práce
0,5 - hlášený test (např. shrnující po konci tématu) + čtenářské listy
0,3 - pětiminutovky, desetiminutovky, průběžné menší testy, diktáty
0,1 - práce v hodině
M:
1. Žák se aktivně účastní výuky a plní úkoly dle požadavků.
2. Žák si nosí rýsovací potřeby na hodinu geometrie (ořezaná obyčejná tužka, kružítko, pravítko, pravítko s ryskou).
3. Žák má dopsané všechny čtvrtletní/pololetní práce a hlášené testy shrnující probrané téma.
Hodnota/váha známek:
1,0 - čtvrtletní a pololetní práce
0,5 - hlášený test (např. shrnující po konci tématu)
0,3 - pětiminutovky, desetiminutovky, průběžné menší testy
0,1 - práce v hodině
SKN:
1. Žák se aktivně účastní výuky a plní úkoly dle požadavků.
2. Žák má kompletní všechna portfolia (přírodovědné, zeměpisné, dějepisné).
3. Žák má dopsané všechny čtvrtletní/pololetní práce a hlášené testy shrnující probrané téma.
Hodnota/váha známek:
1,0 až 0,5 - testy (váha podle náročnosti a obsahu tématu)
0,5 - prezentace, referát
0,3 - plakát/prezentace z hodiny, malé testy
0,1 - práce v hodině
Kritéria hodnocení v AJ
- aktivní účast v hodinách Aj a příprava na hodinu
- sebehodnocení využívající tabulku pokroku: I can… / I need to practice
- ocenění domácího procvičování v online učebnici na learn.eltngl.com/cambridgeone.org
- pro klasifikaci je nutné získat alespoň tři známky z testů po skončení lekce
- známkování: váhu jednotlivých známek stanovuje vyučující dle náročnosti testů, úkolů a projektů atd.
· malá známka: aktivita a činnost v hodině; příprava na vyučování; dobrovolné procvičovací domácí úkoly; minitesty/minikvízy (nebudou ohlašovány předem – cílem je, abyste se pravidelně připravovali na vyučování a abychom měli průběžnou zpětnou vazbu k vašim znalostem a věděli tak, na co se zaměřit při dalším učení)
· střední známka: „menší“ ověřování znalostí a dovedností zaměřené na aktuálně probíranou látku či konkrétní jevy z již probrané látky
· velká známka: „větší“ ověřování znalostí a dovedností zaměřující se na více aspektů jazyka/dovedností (unit testy po ukončení jednotlivých lekcí, projekty, prezentace …) - ke známkám se budeme snažit přidávat doplňující komentáře/slovní hodnocení
- opravy budou umožněny po individuálním posouzení, závěrečná známka bude vycházet z vaší celoroční práce, ne vaší snahy těsně před vysvědčením