Kritéria hodnocení

Publikoval Dominika Študentová, Markéta Hůrková
Datum 28.9.2025

Kritéria hodnocení
Žák musí splnit minimálně 70 % aktivní docházky do vyučovacích hodin, v opačném případě může být neklasifikován.
 

ČJ:

1. Žák se aktivně účastní výuky a plní úkoly dle požadavků. 

2. Žák přečte 2 knihy za pololetí a zpracuje ke každé čtenářskou kartu a knihu prezentuje před třídou v domluveném termínu.

3. Žák má dopsané všechny čtvrtletní/pololetní práce a hlášené testy shrnující probrané téma.

Hodnota/váha známek:

1,0 - čtvrtletní a pololetní práce
0,5 - hlášený test (např. shrnující po konci tématu) + čtenářské listy
0,3 - pětiminutovky, desetiminutovky, průběžné menší testy, diktáty
0,1 - práce v hodině 

M:

1. Žák se aktivně účastní výuky a plní úkoly dle požadavků.

2. Žák si nosí rýsovací potřeby na hodinu geometrie (ořezaná obyčejná tužka, kružítko, pravítko, pravítko s ryskou).

3. Žák má dopsané všechny čtvrtletní/pololetní práce a hlášené testy shrnující probrané téma.

Hodnota/váha známek: 

1,0 - čtvrtletní a pololetní práce
0,5 - hlášený test (např. shrnující po konci tématu)
0,3 - pětiminutovky, desetiminutovky, průběžné menší testy
0,1 - práce v hodině

SKN:

1. Žák se aktivně účastní výuky a plní úkoly dle požadavků.

2. Žák má kompletní všechna portfolia (přírodovědné, zeměpisné, dějepisné).

3. Žák má dopsané všechny čtvrtletní/pololetní práce a hlášené testy shrnující probrané téma.

Hodnota/váha známek:

1,0 až 0,5 - testy (váha podle náročnosti a obsahu tématu)
0,5 - prezentace, referát
0,3 - plakát/prezentace z hodiny, malé testy
0,1 - práce v hodině

Kritéria hodnocení v AJ 

  • aktivní účast v hodinách Aj a příprava na hodinu
  • sebehodnocení využívající tabulku pokroku:  I can… / I need to practice
  • ocenění domácího procvičování v online učebnici na  learn.eltngl.com/cambridgeone.org
  • pro klasifikaci je nutné získat alespoň tři známky z testů po skončení lekce
  • známkování: váhu jednotlivých známek stanovuje vyučující dle náročnosti testů, úkolů a projektů atd.
    · malá známka: aktivita a činnost v hodině; příprava na vyučování; dobrovolné procvičovací domácí úkoly; minitesty/minikvízy (nebudou ohlašovány předem – cílem je, abyste se pravidelně připravovali na vyučování a abychom měli průběžnou zpětnou vazbu k vašim znalostem a věděli tak, na co se zaměřit při dalším učení)
    · střední známka: „menší“ ověřování znalostí a dovedností zaměřené na aktuálně probíranou látku či konkrétní jevy z již probrané látky
    · velká známka: „větší“ ověřování znalostí a dovedností zaměřující se na více aspektů jazyka/dovedností (unit testy po ukončení jednotlivých lekcí, projekty, prezentace …)
  • ke známkám se budeme snažit přidávat doplňující komentáře/slovní hodnocení
  • opravy budou umožněny po individuálním posouzení, závěrečná známka bude vycházet z vaší celoroční práce, ne vaší snahy těsně před vysvědčením