Týdenní plány

Týden 15.5.2023 - 19.5.2023

Německý jazyk

Vyučující Petra Wernischová

Časování modálních sloves müssen= muset a können=moci, uměti
Přísloví : Ordnung muss sein, Durch Fehler kann man lernen

Poznámka

Übung macht den Meister/ Cvičení dělá mistra : Procvičuj Wordtrainer/nově i Einheit 4, Wordwall
Hausaufgabe=Domácí úkol: 40/1,2,4, 41/6

Nakupování - slovní zásoba, hry, test

Matematika

Vyučující Jana Kerzelová

Kosočtverec, kosodélník (PS Geometrie)
- obsah, obvod
- vlastnosti, konstrukce - procvičování
Přímá, nepřímá úměrnost (PS Aritmetika)
Portfolio - viz odkaz

Poznámka

TDÚ č. 23 - Obvod, obsah trojúhelníku - termín odevzdání: 16.5.
Desetiminutovka (Kosočtverec, kosodélník) - čtvrtek 18.5.
Závěrečná práce (Racionální čísla, shodnost trojúhelníku, poměr, procenta, přímá a nepřímá úměrnost, konstrukce a obvod, obsah trojúhelníku a čtyřúhelníků) - úterý 30.5.

Informatika

Vyučující Tomáš Titěra

SCRATCH - zadání závěrečného projektu. Ujisti se, že víš uživatelské jméno a heslo do Scratche, budeš ho potřebovat.

Zeměpis

Vyučující Lucie Hamerská

Příprava na test - Asie (myšlenková mapa - povoleno používat při testu následující týden)
Úvod do nového tématu - Austrálie

Poznámka

suplovaná hodina

Přílohy

Přírodopis

Vyučující Jakub Holec, Lucie Hamerská

Projekt Planzenstein
Úvod do květu a plodu

Poznámka

Sestavení vlastní rostliny podle podmínek, ve kterých roste
Prezentace a obhajoba vlastní rostliny před spolužáky

Fyzika

Vyučující Jakub Zvěřina

Hudební výchova

Vyučující Dalibor Havlíček

Český hudební romantismus

Poznámka

1. Fidlovačka, aneb žádný hněv a žádná rvačka - zpěvohra, ze které pochází naše státní hymna
2. Bedřich Smetana: symfonická báseň Vltava
3. Antonín Dvořák: symfonie Z Nového světa (a další díla)

Výtvarná výchova

Vyučující Kateřina Círová

Realistické zobrazování - princip perspektivy.
Přecházíme v naší inspiraci historickými objevy do renesance, konkrétně se budeme věnovat realistickému zobrazování a perspektivě. Nejprve si zaznamenáme prostor školy , porovnáme s fotografií stejného prostoru a budeme vyvozovat, co vidíme a nevidíme, co dokážeme zaznamenat kresbou či malbou, a jak se náš záznam liší od reality. Potom začneme ve venkovním prostoru pořádně trénovat perspektivu.

Tělesná výchova

Vyučující Martin Skýva

Sportovní a běžecké hry, atletika.

Poznámka

Za příznivého počasí probíhají hodiny TV venku.