|
Vyučující
Markéta Hůrková
Milí superhrdinové a rodiče,
v tomto týdnu nás čeká:
Český jazyk - opakování pravidel psaní i/ý - vyjmenovaná slova, koncovky podstatných jmen, shoda podmětu s přísudkem.
Stavba slova - hledání slova základového
Práce v PS do str. 16, učebnice do str. 25.
_Najdu slovo základové.
Matematika - početní operace,
měření obvodu, opakování římských číslic, pohyb po 100T
Práce v PS do str. 16, učebnice do str. 21.
_Cestuji po 100T podle šipkového zápisu.
SKN - V dějinách si prohloubíme znalosti o Janu Amosi Komenském a
představíme si baroko. - Ve středu půjdeme nejspíše ven, dobře se oblečte.
_Vyjmenuji znaky baroka.
V přírodovědě se budeme věnovat pokusům.
_Zapojuji se do pokusů vzniku hornin.
Důležité:
Je nutné, aby děti nosily každý den diář a rodiče ho kontrolovali. Využíváme ho i jako neformální
komunikaci mezi učitelem a rodičem. Žák si do něj zaznamenává různé úkoly a plánuje si týden.
Děkujeme těm, kteří již donesli kapesníčky a ubrousky, začíná podzim a s ním smrkací období..
Prosím, pokud je žák nemocný, v učivu se orientuje podle TP (postačí vyplňovat PS, nemusí dělat každé cvičení z učebnice), nebo si zjistí u kamaráda, na čem se ve škole pracuje a učivo si doplní. Zrovna tak i TDÚ, které najde na stránkách třídy. Po příchodu do školy, najde pracovní listy na své krabici.
Děkuji za spolupráci a přeji pěkný týden!
Markéta Hůrková
|
|
|
Vyučující
Petra Wernischová
Unit 1/ friends and family
I can use the verb have/got
I can read the text about the circus family
Poznámka
Kdo ještě není zapojen do online practice učebnice Own it, přihlašte se prosím urychleně podle návodu v Cambridge Instructions 5 B S 2 a začněte po přihlášení s Practice extra Welcome Unit a postupně i Unit 1.
V týdnu od 20.10. ověříme to, co jste procvičili, v testu.
K procvičování vkládám i wordwall aktivity.
|
|