Přírodopis 7
Přírodopis v 7. ročníku nás postupně provede biologií živočichů a dále pokračuje anatomií, morfologií a fyziologií rostlin. Poslední blok učiva o společenstvech shrnuje význam a nutnost ochrany rostlin a živočichů.
Učebnice zahrnuje následující
|
- Plazi
- Výtrusné rostliny
|
|
Nově budeme používat pracovní sešity Přírodopis s nadhledem propojený se ŠKOLOU S NADHLEDEM, kde najdete cvičení a videa k opakování a procvičení. Otevřete portál a vložte číslo, které najdete na spodní straně každé stránky v pracovním sešitu. Budeme používat i přírodopisné portfolio, do kterého si budete zakládat některé pracovní listy. Charakteristika předmětu Přírodopis, má vazbu na očekávané výstupy a klíčové kompetence Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání. Výuku stavíme nejen na badatelsky orientované výuce, ale i na rozvoji gramotnosti. V naukových předmětech pracuje s naučnými texty, formulujeme hypotézy, klademe si otázky a na ně hledáme odpovědi. Další podrobnosti na našem webu. |
||
Nerozumíte některým slovům? Otevřete SLOVNÍČEK |
||
Kritéria hodnocení v hodinách přírodopisu |
||
HODNOCENÍ ZNALOSTI ŽÁKA
HODNOTÍCÍ ŠKÁLA DOVEDNOSTÍ
Číslo nebo písmeno nejsou známkou, ale pomáhají v evidenci žákovských úspěchů. Každá zadaná a současně hodnocená práce/učení má svůj termín splnění. Žák si s vyučujícím může domluvit náhradní termín odevzdání, na konzultaci vyžádat podporu pro splnění školní práce/učení a podobně. Za své učení, odevzdávání v termínu, objednání konzultace je odpovědný žák. |