Týdenní plány
Týden 20.10.2025 - 24.10.2025
Český jazyk a literatura |
||
|
Vyučující
Tom Tychtl
Úterý: Skrytý úkol na tento týden je prostý, ale vyžaduje důkladné plánování (proto využij svůj diář a další nástroje, ať nezapomeneš!). Úkol splní ten, kdo mi ve středu 22. října v čase mezi 19:45 a 20:00 pošle do chatu fotku rozečtené knihy. Hodně zdaru! |
Přílohy
|
|
Anglický jazyk |
||
|
Vyučující
Micaăla Dittrich
1st lesson: We will learn how to write an invitation (what it looks like and what to include).
word of the week: |
||
|
Vyučující
Silvie Bartošová
Invitation. TImeline. (Finishing the writing project). See the School Timeline in Czech. |
Přílohy
|
|
Německý jazyk |
||
|
Vyučující
Petra Horáková
Test časování pravidelných sloves, např. ich spiele, du wohnst, er lernt atd. + sloveso mogen , ich mag, du magst.....Vše na straně 85 PS. Nová látka sloveso sein-být. Poznámka7.C v úterý dobrovolně, povinně v pondělí po prázdninách. Měli jsme málo času na přípravu. |
||
Matematika |
||
|
Vyučující
Simona Ptáčková
A: Zlomky
1) Pracovní sešit Aritmetika: |
||
Informatika |
||
|
Vyučující
Simona Ptáčková,
Václav Vidím
Itinerář třídního výletu
Vytvoř plán třídního výletu na 3 dny na 7 slidů do přiloženého souboru prezentace PowerPoint: |
||
Dějepis |
||
|
Vyučující
Ondřej Nejedlý
Římská říše: V pátek 24.10. bude 1. kontrolní test - Římská říše (v hodině VOZu, tu si nahradíme ve čtvrtek) |
||
Zeměpis |
||
|
Vyučující
Jan Mazůrek
Přírodní podmínky Afriky Poznámka- test mapa Afriky |
||
Přírodopis |
||
|
Vyučující
Vojtěch Kuták
Stavba těla obojživelníků Poznámka
V první části dvouhodinovky proběhene test - ověřování znalostí. Téma: strunatci, paryby, ryby |
Přílohy
|
|
Fyzika |
||
|
Vyučující
Radka Hrudíková
Měření dat k tvorbě vlastního grafu rychlosti a rýsování grafu rychlosti. Pracovní list s narýsovaným grafem se bude odevzdávat na konci hodiny k hodnocení. PoznámkaProsím vezměte si sebou rýsovací pomůcky (tužka, pravítko, trojúhelník). |
||
Tělesná výchova |
||
|
Vyučující
Juraj Vrťo
Sportovní hry - florbal |
Odkazy
|
|