Harmonogram absolventských prací 2025/2026

Datum 1.12.2025
Harmonogram absolventských prací 2025/2026
  • Září, říjen: Žáci absolvují na třídnických hodinách workshopy - prohlížení loňských absolventských prací, seznámení s kritérii, specifikace tématu, formulace výzkumné otázky
  • Začátek listopadu: projektový den – workshop na téma hledání zdrojů
  • Pátek 28. listopadu: Termín pro oslovení konzultantů. Zodpovědnost za oslovení konzultantů je na žácích.
  • Pátek 19. prosince: Termín pro odevzdání tématu, výzkumné otázky, seznamu zdrojů a jména konzultanta práce do zadání v Teams. Do tohoto termínu proběhne první konzultace žáka*yně a konzultanta*ky.
  • Konec dubna: TU zasílají rodičům dopis s informacemi o ABP.
  • Pondělí 20. dubna - pátek 24. dubna: Workshopy k absolventským pracím ve škole - vedou vyučující 9. tříd. První dvě hodiny se koná workshop, následně žáci aplikují to, co se naučili na workshopech. Žáci ve škole píší práci, dohlížejí učitelé dle běžného rozvrhu. Žáci si mohou zapůjčit školní notebook, je třeba řešit týden předem.
    • Struktura a formátování práce – pondělí 20.4.
    • Citování – úterý 21.4.
    • Používání AI při psaní ABP – středa 22.4.
  • Týden od 27. dubna: Hodina informatiky na téma formátování práce.
  • Středa 6. května: Do tohoto termínu proběhne druhá konzultace žáka*yně a konzultanta*ky, kde společně procházíte předodevzdávací checklist.
  • Pondělí 11. května: Žáci na třídnické hodině dostávají lištu a desky pro tištěnou práci.
  • Čtvrtek 14. května 16:00: Termín odevzdání psané práce - tištěně na recepci školy (práci mohou tisknout v knihovně od pondělí do středy mezi 15:00 a 16:00), elektronicky do zadání v Teams.
  • Pátek 15. května: Vedoucí komisí rozdělují práce členům komise k hodnocení. Práce hodnotí všichni učitelé a asistenti z druhého stupně.
  • Čtvrtek 21. května 16:00: Mezní termín pozdního odevzdání psané ABP (elektronicky i tištěně) - pokud bude odevzdáno do tohoto termínu, srážka -30 % z celkového hodnocení, pokud nebude odevzdáno ani v tomto termínu, žák*yně obhajuje v náhradním termínu.
  • Čtvrtek 28. května 23:59: Termín odeslání zpětné vazby hodnotitelem práce zpět žákovi v Teams.
  • Neděle 7. června 23:59: Termín odevzdání prezentace na obhajobu do zadání v Teams.
  • Úterý 9. června: Obhajoby - v komisích zasedají všichni učitelé z druhého stupně a konzultanti. Netřídní učitelé a asistenti jsou jako záloha, případně zasednou v komisi v náhradním termínu obhajob.
  • Čtvrtek 11. června: Ples, udílení titulů
  • Úterý 23. června 10:00: Náhradní termín obhajob ABP