5.2.1.1. JAZYK A JAZYKOVÁ KOMUNIKACECíle: 2) Vést žáky k vhodnému a situaci přiměřenému vyjádření reakcí a svých pocitů. 3) Porozumět různým druhům psaných i mluvených jazykových projevů. 4) Vnímat literaturu jako specifický zdroj poznání a prožitků a zároveň jako prostředku k rozvíjení emocionálního a estetického vnímání. 5) Prostřednictvím cizího jazyka poznávat a chápat odlišnosti, ale i blízkosti různých národních kultur a tolerovat je. 6) Aktivně a efektivně využívat různé zdroje informací pro rozšiřování znalostí a zdokonalování dovedností, vedoucích k dalšímu vzdělávání a sebevzdělávání 7) Uvědomit si úlohu jazyka jako důležitého a nezbytného nástroje celoživotního vzdělávání. 8) Získat sebedůvěru při vystupování na veřejnosti a ke kultivovanému projevu jako prostředku prosazení sebe sama. 9) Zvládnutí běžných pravidel a forem mezilidské komunikace daného kulturního prostředí. 10) Rozvíjet pozitivní vztah k mateřskému jazyku. |
Vzdělávací oblast je členěna na předměty: - Český jazyk a literatura - Anglický jazyk - Německý jazyk
Volitelné předměty: - další cizí jazyk - cvičení z Českého jazyka - cvičení z Anglického jazyka - volitelný oborový den Nepovinná nabídka předmětů a programů: - seminář z Českého jazyka - konverzace v Anglickém jazyce- kroužky cizího jazyka na I. stupni - olympiády z Českého jazyka a z cizího jazyka- poetické setkání I. a II. stupeň- tvorba školního časopisu Soptíkliterární soutěž |
Publikována: 18.4.2011
Naposled upravena: 30.8.2018
Vytvořil(a): Daniel Duran
SK Dvojka mladší žáci
pí. Záhorová - astrologické přednášky
Wizards DDM P-10
Bučis divize
lektor I. Pařízková
pravidelné vyučování venku
2. VH 6. ABC 3. VH 7. ABC 4. VH 8. AB 5. VH 9. AB
FS - Monika Hejná
3. VH 1. ABC + třídní učitelé 4. VH 2. ABC + třídní učitelé
Dopoledne - návštěvy v hodinách podle domluvených kritérií, individuální podpora... Odpoledne - skupinový koučink pro 6 - 16 pedagogů rozdělených do dvou skupin - spolufinancováno projektu Šablony OPVVV II - CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_064/0009211, 1.9.2018 - 31.8.2020 a projektu Pomáháme školám k úspěchu
workshop v Praze - Holešovicích
2. VH 3. ABC + třídní učitelé 3. VH 4. ABC + třídní učitelé 4. VH 5. ABC + třídní učitelé
Společné ročníkové a oborové plánování, sdílení a vyhodnocování.
Centrum KM, Praha 4 Boleslavova
Wizards DDM P-10
www.tepanakrajka.cz - Šperkařské triky a fígle - Bohdana Goliášová.
BK Kunratice, liga U14
Start98 muži A
Fakultní škola, Univerzity Karlovy v Praze, Pedagogické fakulty a partnerská škola projektu Klinická škola
Fakultní škola, Univerzity Karlovy v Praze, Přírodovědecké fakulty
Pilotní škola projektu "Pomáháme školám k úspěchu"
Zařazeni v síti programu SZU Praha "Škola podporující zdraví" a jsme držitelem titulu "EKOŠKOLA"