Co je každoroční dar 300 Kč a k čemu slouží

  

... aneb podstata a smysl daru na obecnou činnost spolku  

 
 
 

Vážení a milí rodiče i ostatní,

 

   při základní škole máme jako rodiče svou "rodičovskou" organizaci - spolek Patron. Ten existuje zcela nezávisle na škole a  hlavní smyslem jeho existence je spolupráce se školou.

 

    Abychom jako rodiče mohli také něco nabízet, je potřeba, aby si spolek obstarával finanční prostředky. Ty mu dobrovolně poskytujeme jako rodiče my, a to jednou ročně, společně s tzv. školním fondem. Formálně jde o dar, pouze členové spolku poskytují tento dar spolku jako povinný členský příspěvek (jde přibližně o 25 rodičů z celé školy).

 

  Jedna z položek tzv. školního fondu je tedy uveden i finanční dar ve výši 300 Kč na veškerou činnost spolku Patron, která nijak nesouvisí s případými dalšími projekty.

 

   Tím, že je spolek “rodičovskou” organizací, úzce spolupracuje se školou v celé řadě obvyklých aktivit. K těm nejčastějším aktivitám spolku přitom patří:

 

   - zajištění cen do nejrůznějších školních soutěží (např. literární, fotografické)

 

   - nákup knih do školní knihovny pro děti všech věkových kategorií

 

   - financování malých projektů jednotlivých tříd (např. příprava divadelního představení)

 

   - mikulášský program pro všechny děti, od prvňáčků až po deváťáky

 

   - zajištění programu a upomínek na stěžejní momenty dětí ve škole (pasování prvňáčků na čtenáře, upomínkové dárky pro páťáky při přestupu na druhý stupeň a pro deváťáky při ukončení školy).

 

   Jde tedy o aktivity, které jsou placeny z našich rodičovských peněz, které spolek obdrží a slouží všem dětem z celé školy. Jde o dar, který je ze své podstaty vždy dobrovolný a je tedy na nás, zda jej zahrneme do platby školního fondu či nikoli. Škola jej podle výše platby školního fondu následně přeúčtovává spolku.

      

   Věříme, že tyto informace pomáhají k jednoznačnému pochopení financování celoškolních aktivit spolku pro všechny děti   a případně i financování dílčích projektů pro jasně danou skupinu dětí prostřednictvím spolku. 

 

Děkujieme Vám za pozornost a pochopení a těšíme se na další spolupráci, 

Kateřina Círová, předsedkyně

Alena Marková a Lýdie Mazurová, členky výkonného výboru

Kalendář akcí


16.11.
4.B Výběrové zjišťování vzdělávání 2018-2019 ČŠI
11:50 - 13:30

5. a 6. vyučovací hodina

NÁJEM - ZKOUŠKA ORCHESTRU
18:44 - 20:30

Dalibor Havlíček - 702970333


So
17.11.
ORCHESTR - nakládka nástrojů
08:00 - 08:30

Dalibor Havlíček - 702970333

Florbal
08:00 - 17:00

Traverza muži B

Basketbal
17:00 - 19:30

BK Kunratice U14, liga


Ne
18.11.
Florbal
08:00 - 15:00

Wizards DDM P-10 mladší žáci

Florbal
18:00 - 20:00

RK STAN (SK ŽIŽKOV)

ORCHESTR - vykládka nástrojů
20:00 - 20:30

Dalibor Havlíček - 702970333


Po
19.11.
3.AB - plavecký výcvik
07:10 - 10:45

Kurz KM
08:00 - 16:15

Centrum KM, Praha 4 Boleslavova

3. C = Vyučování venku
08:55 - 11:40

pravidelné hodiny výuky venku


Út
20.11.
Prodejní výstava knih
07:10 - 13:30

3.B - Projekt - Pečení s TESCO
08:00 - 12:35

zajišťuje J. Laštovičková



Čt
22.11.
9.A, 9.B Schola pragensis
07:10 - 13:30

návštěva přehlídky středního a vyššího odborného školství

DVPP - KONFERENCE EDUCATION FOR A CHANGING WORLD 2018
08:00 - 16:30

Reprezentace projektu Pomáháme školám k úspěchu na konferenci - Grandior Hotel Prague (Na Poříčí 1052/42, 110 00 Praha 1)

Praxe DV Pedf UK Praha, Irena Holemá
08:55 - 10:45

2.VH 5.C Králová Olga

Pedagogické odpoledne
14:00 - 16:30

Společné ročníkové a oborové plánování, sdílení a vyhodnocování.

Projekt Banát
14:00 - 15:00